Η διοίκηση της Vodafone «γιορτάζει» τα Χριστούγεννα με απολύσεις

 

Ανακοίνωσε «κατάργηση θέσεων» στην ομάδα των administrators της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών

 

Με μία αιφνίδια ανακοίνωση ενημερώθηκαν συνάδελφοι από την ομάδα διαχείρισης (administrators) των τηλεφωνικών κέντρων στη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών πως η σύμβασή τους λήγει στις 31/12 λόγω «κατάργησης θέσης». Η διοίκηση έτσι βρήκε τον κατάλληλο τρόπο για να γιορτάσει τα Χριστούγεννα: κάνοντας δώρο και μοιράζοντας απολύσεις μέσα στις γιορτές.

Η συγκεκριμένη ολιγομελής ομάδα συναδέλφων υποστηρίζει τη λειτουργία των τηλεφωνικών κέντρων καθώς διαχειρίζεται το διαμοιρασμό καμπανιών και είναι υπεύθυνη για τις προσβάσεις όλων των συναδέλφων των τηλεφωνικών κέντρων στα συστήματα της εταιρείας. Ταυτόχρονα εκτελεί διάφορες εργασίες που της ζητούνται προκειμένου να οργανωθεί ο τεράστιος όγκος εργασίας των τηλεφωνικών κέντρων.

Δεν γνωρίζουμε σε ποιο επίπεδο λήφθηκε αυτή η απόφαση. Αν αποφασίστηκε από την διοίκηση της διεύθυνσης εξυπηρέτησης πελατών και την Head of Commercial Operations Χριστίνα Παρασκευοπούλου, αν έγινε σε επίπεδο διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού και την Human Resources Director Ηρώ Μέλλιου ή αν αφορά γενικότερες περικοπές που αποφάσισε η ανώτερη διοίκηση και ο CEO Χάρης Μπρουμίδης, που μόλις την προηγούμενη εβδομάδα περιδιάβαινε τα κτήρια της εταιρείας για να διαφημίσει τη διοίκησή του και να μας πει πως δεν συζητά αυξήσεις. Ούτε γνωρίζουμε αν είναι προϊόν εντατικοποίησης και περικοπών ή προάγγελος μεγαλύτερης διάλυσης και ξεπουλήματος. Αυτό που μπορούμε με βεβαιότητα να κρίνουμε είναι πως οι απολύσεις αυτές δείχνουν -εκτός από την πλήρη αναλγησία που διακρίνει τη διοίκηση- ανικανότητα και έλλειψη γνώσης για τις λειτουργίες των τηλεφωνικών κέντρων και τον όγκο δουλειάς που υπάρχει.

Η συγκεκριμένη ομάδα συναδέλφων -που μειώνεται πλέον στο μισό- ουσιαστικά είναι υπεύθυνη για τη φυσιολογική ροή εργασίας στα τηλεφωνικά κέντρα. Ο όγκος δουλειάς που θα προκύψει από αυτή τη μείωση και θα βαρύνει φυσιολογικά τους ομαδάρχες (team leaders & quality buddies) είναι τέτοιος που δεν θα μπορεί να εξυπηρετηθεί, ανεξάρτητα από τις πιέσεις που ασκούν οι διάφοροι διευθυντές. Οι δυσλειτουργίες θα επηρεάσουν σταδιακά την εργασία και τον ρυθμό όλων των συναδέλφων στα τηλεφωνικά κέντρα.

Απαιτούμε από τη διοίκηση να ανακαλέσει τις ανάλγητες «γιορτινές» απολύσεις. Να σταματήσει κάθε περαιτέρω διάλυση των σχέσεων εργασίας και των τμημάτων στη διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών. Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι -όπως και πολλοί άλλοι στη διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών- εκτελούν ζωτικές και απαραίτητες εργασίες και καλύπτουν πάγιες ανάγκες. Όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί η θέση εργασίας τους αλλά πρέπει να μεταφερθούν από τις υφιστάμενες εργολαβικές συμβάσεις απευθείας ως υπάλληλοι στις εταιρείες του ομίλου.

Καλούμε τους συναδέλφους να μην αποδεχθούν μοιρολατρικά τις απολύσεις, την εντατικοποίηση και τη διάλυση που προκύπτει ως συνέπεια αυτών των αποφάσεων. Είναι στο χέρι μας αν το 2025 θα είναι μία χρονιά απολύσεων και περαιτέρω ξεζουμίσματος για να κερδίζει στις πλάτες μας η ιδιοκτησία της Vodafone ή αν θα είναι χρονιά αξιοπρέπειας και διεκδίκησης αξιοπρεπούς και σταθερής εργασίας με δικαιώματα.

Κοινοποίησε το: